Korzyści z zakupu  pakietu serwisowego:


1. Niższe koszty przeglądów
2. Niższe koszty dojazdu serwisanta
3. Terminy przeglądów pilnowane przez  serwis
4. Regularna kontrola pracy kotła
5. Darmowe wsparcie telefoniczne (czynne codziennie
6. Priorytetowe podejście w przypadku awarii


Pakiet serwisowy dotyczy  budownictwa mieszkaniowego do 300m2 oraz urządzeń o max. mocy 32kW. Do podanej na rysunku ceny robocizny należy dodać koszty dojazdu oraz koszty  ewentualnych części zamiennych. Pakiety serwisowe 2-letnie wykupywane są w formie przedpłaty o wartości dwóch promocyjnych przeglądów serwisowych. W przypadku wystąpienia większej ilości interwencji, są one rozliczane dodatkowo. Pakiety przeznaczone są tylko dla klientów, którzy zakupili urządzenia grzewcze w firmie Pelletmont i mieszkają w odległości max 70km od Opola. Warunkiem niższej ceny jest  łączenie tras przejazdu serwisanta z innym klientem mieszkającym w okolicy. Przeglądy wykonywane są w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Po okresie gwarancyjnym pakiet serwisowy nie wpływa na przedłużenie gwarancji. Wyjazdy w celu usunięcia awarii rozliczane są osobno.




Przykładowa kalkulacja wydatków serwisowych:

Przykład Koszt pojedynczych serwisów
nie objętych pakietem serwisowym
ze standardowymi kosztami dojazdu
Koszt pojedynczego serwisu
w pakiecie serwisowym 2-letnim
z obniżonymi kosztami dojazdu
 
Pan Janek mieszka 10km od Opola
 
340zł                      310zł +30zł   
290zł               270zł+20zł  
pakiet=580zł   
 
Pan Marek mieszka 30km od Opola
 
380zł                 310zł +70zł   
310zł               270zł+40zł  
pakiet=620zł   
 
Pani Zofia mieszka 50km od Opola
 
420zł                      310zł+110zł  
340zł               270zł+70zł  
pakiet=680zł  

Dzięki połączeniu trasy serwisanta z innym klientem mieszkającym przy tej samej trasie, możliwe jest znaczące obniżenie kosztów dojazdu oraz  ceny przeglądu.  Dlaczego my?



Dlaczego warto dbać o  przeglądy roczne kotła/pieca na pellety?

Sprawdź  dlaczego coraz więcej osób chce regularne przeglądy roczne swoich urządzeń grzewczych.
Zobacz co jest robione w ramach przeglądu rocznego.




Jak zamówić pakiet serwisowy?

- Jeśli kupiłeś już u nas kocioł/piec zadzwoń na infolinię serwisową
- Jeśli jesteś w trakcie zakupu kotła/pieca zgłoś naszemu sprzedawcy chęć skorzystania z pakietu serwisowego.