Infolinia - Serwis kotłów na pellety                                                                                        
 




Masz już 
zamontowany kocioł
Wybierając ten numer wewnętrzny połączysz się ze spacjalistą, z którym możesz omówić każdą sprawę związaną z obsługą kotła. Umówisz się na przegląd, zgłosisz awarię, zapytasz o sposób obsługi kotła. Jeśli dopiero zamontowałeś kocioł możesz zgłosić tzw pierwsze uruchomienie kotła. Jeśli nie wiesz jak eksploatować pracujący już kocioł zadzwoń - nie rób rzeczy, których się boisz, kórych nie rozumiesz. Lepiej zapytać niż zrobić jakieś głupstwo -szczególnie jeśli masz kocioł od niedawna i dopiero się z nim oswajasz. Rozumiemy, że potrzebne jest wsparcie techniczne. Zadzwoń - postaramy się pomóc.

   

     

Usuwanie awarii - wsparcie on-line.
Rozwiązania niektórych problemów.